سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همراه اول ایرانسل تالیا خرید شارژ

پس خرید شارژ همراه اول از ارسال درخواست طبق دستورالعمل،
یا از خدمات خرید شارژ همراه اول پیشرفته صورتحساب استفاده کرده و صورتحساب تفکیکی بگیرند، می توانند بدون نیاز به خریداری یک سیم کارت دیگر (با یکی از دو روش زیر) به سادگی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند
با خرید شارژ همراه اول پیوستن به کاربران سایت شما می توانید از طریق سیم کارت موقعیت متحرک خود را لحظه به لحظه روی نقشه ردیابی نمایید.
ب- ارسال درخواست: پس از اینکه سیم کارت خود را تا مبلغ خرید شارژ همراه اول مذکور شارژ نمودید، با اجرای هر یک از روشهای زیر، می توانید برای تبدیل سیم کارت درخواست بدهید:
و از تمامی سرویس ها و مزایای آن ازجمله تعرفه های مقرون به صرفه تر، خرید شارژ همراه اول فهرست طلایی و سرویس رومینگ بین المللی بهره مند شوند.

خرید شارژ ایرانسل

شما می توانید بمجرد تکمیل مراحل تبدیل سیم کارت، خرید شارژ تالیا
و یا خرید شارژ همراه اول


از سیم کارت خرید شارژ ایرانسل خود با ویژگیهای سیم کارت دائمی استفاده کنید.
مرکز کنترل موقعیت و ردیابی خرید شارژ تالیا نفر و خودرو
با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، خرید شارژ ایرانسل

برای نخستین بار در ایران: خرید شارژ همراه اول تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی!
با این سرویس جدید که برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل ارائه می شود، خرید شارژ همراه اول دارندگان سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند به سادگی و تنها با وارد نمودن یک کد از خط ایرانسل خود، سیم کارتشان را به دائمی تبدیل کنند.
1. شماره گیری کد خرید شارژ ایرانسل #4* 7*140* از خط ایرانسل
بنابراین، مشترکینی که مایلند در عوض شارژ سیم کارت به صورت مداوم، هر دو ماه یکبار صورتحساب دریافت کنند، خرید شارژ ایرانسل
2. تماس با 700 از خط ایرانسل و سپس وارد کردن شماره های 7 و بعد 4 طبق خرید شارژ ایرانسل دستورالعمل سیستم راهنما

الف- شارژ سیم کارت: ابتدا بابت تفاوت بهای سیم کارت های دائمی و اعتباری، سیم کارت اعتباری خود را تا میزان یک میلیون و صد و هفتاد هزار ریال (معادل 5 کارت شارژ 200 هزار ریالی و یک کارت شارژ 100 هزار ریالی و یک کارت شارژ 50هزار ریالی و یک کارت شارژ 20 هزار ریالی) شارژ کنید. مبلغ خرید شارژ همراه اول مورد نظر با توجه به قیمت های تخفیفی سیم کارت های ایرانسل ارائه گردیده و تا اطلاع ثانوی در خصوص هرگونه تغییر قیمت سیم کارت های ایرانسل معتبر می باشد.

هر یک از طرحهای تعرفه تشویقی را که مایل باشید مطابق شرایط ذکر شده در بخش طرح های تعرفه تشویقی، خرید شارژ همراه اول انتخاب نمایید.
کاربران این سیستم می توانند موقعیت لحظه ای خودرو یا نفر خود را در خرید شارژ همراه اول هر نقطه از کشور مشاهده کنند.
نوع حساب شما در سیستم ایرانسل، ظرف 24 ساعت از اعتباری به دائمی تبدیل شده و می توانید از خرید شارژ همراه اول آن پس،
سیستم، مشترکین را به طور خودکار در طرح پایه ثانیه ای سیم کارت دائمی قرار می دهد؛ با این حال، خرید شارژ ایرانسل

مبلغ یک میلیون و صد خرید شارژ تالیا و هفتاد هزار ریال بابت مابه التفاوت بهای سیم کارت دائمی و اعتباری، از حساب سیم کارت اعتباری کسر شده و به این ترتیب،
نحوه تبدیل سیم کارت: برای تبدیل سیم کارت اعتباری خود به دائمی، طبق دستورالعمل خرید شارژ ایرانسل زیر اقدام نمایید: