سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همراه اول شارژ خرید

. درصورتیکه فرم ثبت نام و کپی مدارک شما به ایرانسل ارسال نشود، درخواست شما در سیستم ثبت نخواهد شد؛ لذا خواهشمند است نسبت به ارسال مدارک خود به ایرانسل اطمینان خرید شارژ تالیا حاصل فرمایید.

6. در هنگام ثبت نام از قرار گرفتن برچسب «سند شناسنامه» بر روی کپی کارت ملی خود خرید شارژ ایرانسل اطمینان حاصل نمایید.
1. خرید شارژ تالیا دریافت و ارسال فرم ثبت نام رایـگـان است.
3. اتباع خارجی می بایست به جای کارت ملی، گذرنامه خود را ارائه کنند. خرید شارژ ایرانسل

ثـبـت نـام آسـان اسـت! خرید شارژ ایرانسل
مدرک مورد نیاز را به هنگام ثبت نام، به فروشنده مجاز خرید شارژ همراه اول ایرانسل ارائه دهید.

1. یک فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده خرید شارژ تالیا بگیرید.



بــرای اطــلاع از وضعــیت ثــبت نام خــود کافـیست کـد # 5 * 130 خرید شارژ ایرانسل * را از ســیم کارت دائمــی و یا کد# 5 * 140 * را از سیم کارت اعتباری خود شماره گیری نمایید.
• خط ایرانسل شما خرید شارژ ایرانسل تنها در صورتی فعال می شود که اطلاعات شما در سیستم ایرانسل ثبت شده و مدارکتان از طریق فروشندگان مجاز ایرانسل یا پست به ایرانسل ارسال شده باشد.
سیم کارتهای خرید شارژ ایرانسل ایرانسل، چه دائمی، چه اعتباری و چه پیام رسان، نخستین و تنها سیـم کارتـهـای موجود در کـشور هستند که با ظرفیت 64 کـیلو بایت عرضه شده و امکان ارائه سرویس های جدید و پیشرفته ای از جمله اینترنت همراه (GPRS)، پـیـام چـنـد رسـانـه ای (MMS)، شارژ الکترونیکی (e-Charge) و کنترل حساب اینترنتی (e-Care) را دارا هستند.
لطفاً از همخوانی و مطابقت مدرک ارائه شده با اطلاعات خرید شارژ ایرانسل موجود در فرم ثبت نام اطمینان حاصل فرمایید.


ایرانسل به شما امکان می دهد تا بدون نیاز به خرید شارژ همراه اول پرداخت ودیعه یا سپری نمودن دوره انتظار، سیم کارت خریداری کنید.
چند نـکتـه خرید شارژ ایرانسل مـهـم:
3. فرم را به همراه خرید شارژ همراه اول کپی کارت ملی که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ایرانسل تحویل دهید.
تـوجـه: پیش از تکمیل ثبت نام و وارد شدن مشخصات مالک سیم کارت خریداری شده در سیستم ایرانسل، برقراری تماس از سیم کارتهای دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل امکان پذیر خرید شارژ ایرانسل نیست. حتما کپی مدرک شناسایی معتبر مشترک که شماره ایرانسل وی بر روی آن درج شده است، باید توسط ایرانسل دریافت گردد.
نـکتـه: توصیه می کنیم برای ثبت نام و اتصال هر چه سریعتر خرید شارژ ایرانسل به شبکه، به یک فروشنده مجاز ایرانسل مراجعه فرمایید.
بـه خرید شارژ همراه اول یـاد داشـتـه بـاشیـد...
شما می توانید با کارت ملی خود و یک برگ کپی از آن به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل مراجعه خرید شارژ همراه اول کنید، فرم مربوطه را دریافت نموده و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه کنید:
به هنگام ثبت نام همراه داشتن اصل کارت ملی (و یا گذرنامه برای اتباع خارجی) و یک خرید شارژ ایرانسل برگ کپی از آنها الزامی است.
5. در صورتیکه خرید شارژ همراه اول کپی کارت ملی در مدت 30 روز پس از انجام ثبت نام برای ایرانسل ارسال نشود، سیم کارت خریداری شده مجدداً "یکطرفه" خواهد شد.


در این مرحله سیم کارت خرید شارژ تالیا خریداری شده "یکطرفه" بوده و فقط امکان پاسخ به تماس های دریافتی از آنها وجود دارد .


2. فرم را خرید شارژ تالیا به طور کامل پر کنید.
• دریافت فرم ثبت نام، ارسال مدرک شناسایی، تکمیل ثبت نام خرید شارژ تالیا و فعالسازی سیم کارت رایـگـان است.
شما می بایست یک نسخه از تصویر این مدرک شناسایی را در هنگام ثبت نام به خرید شارژ تالیا فروشنده مجاز ایرانسل تحویل دهید.

2. امضای فرم، به منزله خرید شارژ ایرانسل اعلام موافقت شما برای فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای برای خط شماست.