سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شارژشگفت انگیز ایرانسل

همان‌گونه که می‌دانید، با استفاده از کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز می‌توانید با خرید کارت شارژ به مبالغ 20،10، 50، 100 و 200 هزار ریال و وارد کردن رمز کارت خریداری شده، به ترتیب معادل شارژ تالیا 11.538، 23.077، 57.692 ، 115.385 و 230.769 ریال شارژ دریافت نمایید.

شارژ تالیا
نحوه فعال‌سازی شارژ همراه اول «شارژ شگفت انگیز»
• طرح شارژ همراه اول تشویقی شارژ شگفت انگیز از 1 مهر آغاز و تا پایان جشنواره پاییز 90 ارائه می‌شود.
شارژ ایرانسل
شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید با استفاده از سرویس آشنای «شارژ شگفت انگیز» و در فاصله زمانی 1 مهر تا 30 آذر 90 در یک مدت زمانی معین، بیش از شارژ ایرانسل میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده و یا پیامک و پیام چندرسانه ای ارسال کنید.
%22 شارژ شگفت انگیز شارژ تالیا از طریق وب سایت ایرانسل!
شارژ همراه اول
شارژ تالیا برای اطلاع از میزان اعتبار خود، #1*140* را شماره‌گیری کنید.
شارژ ایرانسل
شارژ شگفت انگیز ایرانسل ... ویژه مشترکین اعتباری! شارژ ایرانسل
در صورتی که با کلیک بر گزینه «شارژ شگفت انگیز از طریق وب شارژ ایرانسل سایت ایرانسل» و ادامه دستورالعمل‌های ذکر شده، شارژ شگفت انگیز دریافت کنید، به جای 20% شارژ شگفت انگیز که از طریق وارد کردن کد دستوری درج شده بر روی کارت شارژ دریافت می‌کردید، 22% شارژ شگفت انگیز دریافت خواهید کرد. شما همچنین می‌توانید از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب برای دریافت شارژ از طریق وب سایت ایرانسل استفاده کنید. در این روش، بعد از انتخاب نوع شارژ و بانک مورد نظر، به درگاه پرداخت، هدایت شده و در این مرحله شماره 16 رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را به همراه رمز عبور اینترنتی بانکی و نیز شماره 3 رقمی پشت کارت شتاب را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهید .
برخورداری از شارژ شارژ همراه اول شگفت انگیز 25 درصدی
برای مثال، می‌توانید پس از دریافت رمز 16 رقمی خود برای شارژ 10,000 ریالی، به جای شماره‌گیری کد دستوری همیشگی، که سیم کارت شما را معادل 10,000 ریال شارژ می‌کند، همان شماره رمز 16 رقمی را با کد دستوری ویژه «شارژ شگفت انگیز» شماره‌گیری نمایید، تا سیم کارت شما 12,000 ریال شارژ شود. بدین ترتیب، 10,000 ریال شارژ معمول، شامل تماس‌های داخل و خارج از شبکه ایرانسل بوده اما 2000 ریال شارژ اضافه شده، تنها برای تماس‌های داخل شبکه شارژ ایرانسل خواهد بود.


تمامی مشترکین جدیدی که در فاصله 1 مهر تا 30 آذر، سیم کارت ایرانسل را خریداری کرده و پس از طی مراحل ثبت‌نام و ارسال مدارک،نخستین تماس را از خط خود برقرار کنند، می‌توانند شارژ ایرانسل تا یک ماه پس از فعال‌سازی سیم کارت، با شماره‌گیری کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز (#شماره رمز 12 یا 16 رقمی*144*)، از 25% شارژ بیشتر برخوردار شوند.

برای فعال‌سازی «شارژ شگفت انگیز» کافیست، به شارژ تالیا جای کد درج شده روی کارت شارژ، کد «شارژ شگفت انگیز» را شماره‌گیری کنید.

شارژ تالیا
• شما می توانید با استفاده از شارژ شگفت انگیز مکالمه کرده و یا تعداد زیادی پیامک و پیام چندرسانه‌ای شارژ تالیا ارسال کنید و یا از اینترنت همراه استفاده نمایید همچنین می‌توانید از محصولات جذاب ویترین و آهنگ پیشواز هم استفاده کنید.
توجه: شارژ همراه اول
شارژ همراه اول